9 Eylül 2009 Çarşamba

Sagopa Kajmer'in El Yazısı




Başarılı Türkçe Rap sanatçılarından Sagopa Kajmer'in en yazısıdır üstteki. Okunmayacak gibi bir yazı sayılmaz ama yine de tercüme edeyim:

YO MTV !... Ben Sagopa Kajmer.... Ne güzel bir site...MTV'ye sevgiler, teşekkürler.
Site ziyaretinde kesinlikle insan, bir takım özellikli materyaller
görmek ister. Bende misafirlere bu şekilde bir kağıtla merhaba
demeyi gayet uygun buldum.
Kendimi tanıtmak isterim bilmeyenlere :)> Adım Yunus. Büyükbabamın
adı. Samsun'da doğdum ve üniversite haricinde öğrenimimi Samsun'da
tamamladım. İstanbul Üniversitesi "Doğu dilleri ve edebiyatları"nı kazanıp
Fars dili ve edebiyatı ana bilim dalında dört sene öğrenim gördüm.
Bu süre zarfında müzikle ilgilendim. Prodüksyonlar yaptım. Albümler
hazırladım. Çeşitli etkinliklerde yer aldım. DJ lik üzerine derin
araştırmalar ve turnablizm dalı üzerine çalışmalar yaptım.
Sürekli plak aldım, cd aldım. Sonuçta artık yer kalmadı onları koyacak. :)
Hala Dil-Edebiyat ve müzik üzerine araştırmalar yapıyorum. Bunları
severek yapıoyrum:) Gelelim rap müziğine; rap 1980'lerde tanıştığım
bir tür. Sonradan hayatımı kapsadı,(1990'lardan itibaren) rap olmadan
olmaz, "Yaşamak-Rap-" oldu dedim. Hala rap sayesinde mutluyum.
Çıkardığım albümleri ve tam olarak şarkı adedini vereyim dersem
yalan olur, ama en azından şu albümler bilinesidir. "Bir Pesimistin Gözyaşları","Romantizma","Kafile","İkimizi Anlatan Birşey".
Çok fazla şarkı yaptım zamanında. Hala üretiyorum. Adedini vermem o nedenle
zor. Çünkü; not etmedim tam anlamıyla. Hatta bir zamanlar diskografi
bölümü koymuştum kendi siteme, sonra yıldım, her anımız şarkı
olmuş dedim. :) Şaka bir yana müzikle ilgilenmek bir nevi terapi.
Hayranlarımı çok seviyorum. Onlar ciddiler. O nedenle ben de çok ciddiyim.
Onların sevgisi bu kadar gerçek olunca, ortaya çıkan sonuçta
içtenlik ve sadakat görüyorsunuz. Artık bir aile gibi olduk.
Beni yeni dinlemeye başlayanlara selamlar. İlkin biraz sıkıcı gelebi-
lirim ama sonradan beni yakalarsın. Benim müzik böyle. Defalarca
dinlemeli!... Umarım herşey sizler için yolunda gider. Sayfa bitiyor.
1 sayfa boyunca serbeststil yazdım. Benden bu kadar. Tüm MTV
ekibine sevgiler ve teşekkürler. Burada var olmak harika.
Sagopa kajmer emeği geçenlere teşekkürlerini, hürmetlerini sunar....

Yazının aslı : http://www.recepv.com/2009/02/sagopa-kajmerin-el-yazs.html

1 yorum:

mago dedi ki...

bende bende bunları arıyordum saol
bende site açdı yeni başladım işe www.kibirlibiber.com