23 Eylül 2008 Salı

ckvo.exe virüsü | İnceleme + Nasıl Silinir




Son Zamanlarda Virus Sayıları O Kadar çoğaldı ki internete girmemiz bile suç oldu 1 siteye giriyorum direk virus atlıyor pc ye :) anlamıyorum ki :) bence bu anti virus firmaları üretiyor bu virüsleri ve kendi anti viruslerine tanıtıyorlar.. Şahsi Görüşüm :) :) :) Neyse Ckvo.exe Virüsü…

Son Zamanlarda Virus Sayıları O Kadar çoğaldı ki internete girmemiz bile suç oldu 1 siteye giriyorum direk virus atlıyor pc ye :) anlamıyorum ki :) bence bu anti virus firmaları üretiyor bu virüsleri ve kendi anti viruslerine tanıtıyorlar.. Şahsi Görüşüm :) :) :) Neyse Ckvo.exe Virüsü çok tehlikelidir. Google de ckvo.exe olarak aratabilirsiniz sadece kullanıcı sorunları çıkar :) çözümü bulunmamıştır yani :) fakat geçen gün nette dolaşırken bir ingiliz sitesine denk geldim forum idi ckvo.exe :) google.co.uk da aratayım dedim arattım karşıma geldi. Gelmesine bir user yazmış panda 2008 delete :) bi pc ye bulaşmıştı denedim işe yarıyor gerçekten virus bulaşan arkadaşlar var ise

Panda 2008 Programını indirip güncelleyin ve sonra pc nizi taratın :) Sonrası Selamet

Panda 2008 > http://www.pandasecurity.com/homeusers/downloads/


alıntı.

Hiç yorum yok: